* Armagedon – bardzo potężny atak, rozniesie wszystko co w pobliżu. * Wrząca Lawa – powoduje tryskanie lawy z kończyn,spod ziemi,z jeziora lawy i ze ścian. * Skalna Fala – uderzając pięściami w ziemię wychodzą z niej głazy tworzące coś w stylu muru. Lecz ten mur nie otacza użytkownika, tylko atakuje przeciwnika. * Kolec Usypiający – kolec, który w zderzeniu z przeciwnikiem od razu go usypia. * Żelazne Kule – z oczu wylatuje chmara małych, srebrnych kulek. * Potok Strzał – tysiące strzał wystrzelonych z ust użytkownika. Dewastujący atak. Trudno go uniknąć. * Cień Rozkładu – niszczy bronie. * Zemsta Korzeni – z ziemi wylatują korzenie i oplatają wroga. * Kula Ognia – stara poczciwa kula ognia. * Atak Szkieletu – ze stworzenia wychodzi szkielet atakujący przeciwnika. * Pnącza – oplątują przeciwnika. * Toksyna Rdzy – osadza się na pojazdach, broniach i stworzeniach z nawet małą ilością metalu, powoduje ich uszkodzenie. Dotyczy się to również stworzeń, które trzymają się metalowych części. * Spopielanie – bardzo potężny atak ognia zastosowany przez Keyora, ten atak wygląda jak czerwona, promienista łuna wydobywająca się z jego ciała, która podpala i spopiela wszystko co znajduje dookoła i wokoło. Ten atak może być zastosowany tylko raz,ponieważ po jego wykonaniu traci się mnóstwo siły i energii czyli potwornie wyczerpuje, a ataki ogniowe są wtedy na bardzo długi czas zablokowane. * Trzask Cyklonu- atak powietrzny, z piersi stworzenia wylatuje długi wir powietrza o ogromnej sile cyklonu. * Błyskawice- z palców stworzeń wyskakują długie rażące błyskawice. Porażąjący atak. * Kopnięcie Błysku- przy zgięciu kolano stworzenie absorbuje energie wokół siebie, a kiedy prostuje nogę nagromadzona energia atakuje przeciwnika z podkręconą siłą. * Impuls Mocy- potężny strumień energii o dużej sile rażenia. * Kamienny sztorm- zmasowany atak małych odłamków skalnych. * Tnący Pazur- pazur skondensowanej energii mogący przeciąc wszystko.
Bronie
* Tarcza Wodna – tworzy wokół stwora tarcze która chroni go przed atakami ogniowymi. * Elektrolanca – jest to długa pałka z otworem u nasady która strzela błyskawicami. Elektrolanca jest żółta. * Miotacz Cieczy – duża strzelba strzelająca strumieniem spienionej wody mogąca także zamrażać. * Pierścień Na'arina – tworzy tarcze która chroni przed wszystkimi atakami. * Miecz Kai'atha – potężny miecz zwiększający siłę stworzeń. * Troskin – pas który hamuje ataki przeciwnika. Można go zniszczyć atakiem cienia rozkładu. * Odrzutolot – zwiększa siłę ataków powietrznych i pozwala na latanie. * Pyroblaster – broń strzelająca płomieniami. * Wehikuł Zła – tą broń wymyślił Ulmar dla Kejora. Jest wyposażony w 4 miotacze laserowe o wielkiej sile. * Kula Przepływu – specjalna kula ze specjalną energią. Pozwala ona na błyskawicznie przemieszczanie się między lokacjami. * Mugiczna Lira – pozwala wezwać zaklinacza mugików na dodatkowego mugika typu generic. * Smocza Tarcza – zwiększa odwagę stworzeń o 25 courage. * Plazmo-Miotacz – strzela żrącą substancją. * Maska Fobii – miesza umysły.
Mugiki
* Pieśń lecząca Rany – Mugik leczący rany. * Pieśń Furii – potwór wpada w szał, powiększa się i jego ataki są skuteczniejsze. * Refren zaprzeczenia – najczęściej anuluje zmiany wprowadzone prze mugik. * Działo ciężkich ofiar – atakuje przeciwnika i odbiera mu trochę energii. * Pieśń Odrodzenia – mugik nadświata, leczy rany podczas walki oraz odradza stworzenia. * Melodia Powrotu – mugik podświata, przywraca do życia stworzenia. * Pieśń Roju' – mugik deniański, przyzywa rój owadów, które atakują przeciwnika. * Tarcza Symfonii – mugik mipediański, osłania stworzenia kulistym polem, które chroni go przed atakami. * Modulacja – ogólny mugik, kopiuje ataki przeciwnika, żeby wykorzystać je przeciw niemu (należy użyć tego mugika, kiedy przeciwnik atakuje, jeśli użyje się go inaczej, może to mieć odwrotne skutki). * Fortissimo – ogólny mugik, powiększa stworzenia. * Hymn Żywiolów – nadświatowy mugik, daje stworzeniu możliwość panowania nad wszystkimi 4 żywiołami. * Pieśń Surowości – podświatowy mugik, ataki ogniowe stają się bardzo brutalne, a dodatkowo ten mugik daje możliwość wykonywania potężnych ataków powietrznych. * Pieśń Wściekłości – podświatowy mugik, zwiększa ataki ogniowe stworzeń do granic wytrzymałości, może się wydawać jakby one płoneły żywym ogniem. * Pieśń Odwrócenia – nadświatowy mugik, powoduje zamianę miejsc stworzeń z atakowanego na ofiarę i odwrotnie. * Melodia Mirażu – mipediański mugik, powoduje powstanie iluzjonistycznych odzwierciedleń stworzeń. * Pieśń Duplikacji – deniański mugik, wytwarza kopie stworzeń. * Fanfary Zanikania – mipediański mugik, daje możliwość stania się całkowicie niewidzialnym. * Decreszendo – ogólny mugik, kurczy stworzenia. * Diminuendo – ogólny mugik, pomniejsza stworzenia. * Interludium Consecvencji – ogólny mugik, miesza ataki przeciwnika. * Niezgoda rozbrojenia – podświatowy mugik, uszkadza i niszczy bronie przeciwnika. * Pieśń Rzażącej Gwiazdy – ogólny mugik, daje możliwość oślepiania przeciwnika oraz jest dobra na czasowe zablokowanie niewidzialności mipedian. * Działo Ciężkich Ofiar – podświatowy mugik, odbiera przeciwnikowi 20 punktów życia. * Pieśń Geonova – ogólny mugik, łączy w sobie elementy wody i ziemi. * Geo Rozkwit – ogólny mugik, przywraca utraconą energie oraz daje moc ziemi. * Powtórka Mugika – nadświatowy mugik, przywraca utraconego mugika. * Translocacja – nadświatowy mugik, przenosi stworzenia z jednej lokacji do drugiej. * Pieśń Wizji Przyszłości – ogólny mugik, daje możliwość widzenia przebłysków przyszłości. * Decompozycja – ogólny mugik, rzucony na daną ofiarę powoduje nieustanny koszmar strachu (jeden z najbardziej podstępnych mugików, powoduje również to, że to co straci ofiara zyskuje ten kto ją rzucił czyli przejmuje jego odwagę, mądrość, szybkość i moc). * Niebrzmiące nuty – ogólny mugik, powoduje pomieszanie wszystkich lokacji. * Refren Odmowy – działa tak samo jak refren zaprzeczenia.
Jak czegoś nie ma, to piszcie na GG lub PW.
|