Znajdziecie tu miłą atmosfere i wiele przygód
Administrator
* Armagedon – bardzo potężny atak, rozniesie wszystko co w pobliżu.
* Wrząca Lawa – powoduje tryskanie lawy z kończyn,spod ziemi,z jeziora lawy i ze ścian.
* Skalna Fala – uderzając pięściami w ziemię wychodzą z niej głazy tworzące coś w stylu muru. Lecz ten mur nie otacza użytkownika, tylko atakuje przeciwnika.
* Kolec Usypiający – kolec, który w zderzeniu z przeciwnikiem od razu go usypia.
* Żelazne Kule – z oczu wylatuje chmara małych, srebrnych kulek.
* Potok Strzał – tysiące strzał wystrzelonych z ust użytkownika. Dewastujący atak. Trudno go uniknąć.
* Cień Rozkładu – niszczy bronie.
* Zemsta Korzeni – z ziemi wylatują korzenie i oplatają wroga.
* Kula Ognia – stara poczciwa kula ognia.
* Atak Szkieletu – ze stworzenia wychodzi szkielet atakujący przeciwnika.
* Pnącza – oplątują przeciwnika.
* Toksyna Rdzy – osadza się na pojazdach, broniach i stworzeniach z nawet małą ilością metalu, powoduje ich uszkodzenie. Dotyczy się to również stworzeń, które trzymają się metalowych części.
* Spopielanie – bardzo potężny atak ognia zastosowany przez Keyora, ten atak wygląda jak czerwona, promienista łuna wydobywająca się z jego ciała, która podpala i spopiela wszystko co znajduje dookoła i wokoło. Ten atak może być zastosowany tylko raz,ponieważ po jego wykonaniu traci się mnóstwo siły i energii czyli potwornie wyczerpuje, a ataki ogniowe są wtedy na bardzo długi czas zablokowane.
* Trzask Cyklonu- atak powietrzny, z piersi stworzenia wylatuje długi wir powietrza o ogromnej sile cyklonu.
* Błyskawice- z palców stworzeń wyskakują długie rażące błyskawice. Porażąjący atak.
* Kopnięcie Błysku- przy zgięciu kolano stworzenie absorbuje energie wokół siebie, a kiedy prostuje nogę nagromadzona energia atakuje przeciwnika z podkręconą siłą.
* Impuls Mocy- potężny strumień energii o dużej sile rażenia.
* Kamienny sztorm- zmasowany atak małych odłamków skalnych.
* Tnący Pazur- pazur skondensowanej energii mogący przeciąc wszystko.
Bronie
* Tarcza Wodna – tworzy wokół stwora tarcze która chroni go przed atakami ogniowymi.
* Elektrolanca – jest to długa pałka z otworem u nasady która strzela błyskawicami. Elektrolanca jest żółta.
* Miotacz Cieczy – duża strzelba strzelająca strumieniem spienionej wody mogąca także zamrażać.
* Pierścień Na'arina – tworzy tarcze która chroni przed wszystkimi atakami.
* Miecz Kai'atha – potężny miecz zwiększający siłę stworzeń.
* Troskin – pas który hamuje ataki przeciwnika. Można go zniszczyć atakiem cienia rozkładu.
* Odrzutolot – zwiększa siłę ataków powietrznych i pozwala na latanie.
* Pyroblaster – broń strzelająca płomieniami.
* Wehikuł Zła – tą broń wymyślił Ulmar dla Kejora. Jest wyposażony w 4 miotacze laserowe o wielkiej sile.
* Kula Przepływu – specjalna kula ze specjalną energią. Pozwala ona na błyskawicznie przemieszczanie się między lokacjami.
* Mugiczna Lira – pozwala wezwać zaklinacza mugików na dodatkowego mugika typu generic.
* Smocza Tarcza – zwiększa odwagę stworzeń o 25 courage.
* Plazmo-Miotacz – strzela żrącą substancją.
* Maska Fobii – miesza umysły.
Mugiki
* Pieśń lecząca Rany – Mugik leczący rany.
* Pieśń Furii – potwór wpada w szał, powiększa się i jego ataki są skuteczniejsze.
* Refren zaprzeczenia – najczęściej anuluje zmiany wprowadzone prze mugik.
* Działo ciężkich ofiar – atakuje przeciwnika i odbiera mu trochę energii.
* Pieśń Odrodzenia – mugik nadświata, leczy rany podczas walki oraz odradza stworzenia.
* Melodia Powrotu – mugik podświata, przywraca do życia stworzenia.
* Pieśń Roju' – mugik deniański, przyzywa rój owadów, które atakują przeciwnika.
* Tarcza Symfonii – mugik mipediański, osłania stworzenia kulistym polem, które chroni go przed atakami.
* Modulacja – ogólny mugik, kopiuje ataki przeciwnika, żeby wykorzystać je przeciw niemu (należy użyć tego mugika, kiedy przeciwnik atakuje, jeśli użyje się go inaczej, może to mieć odwrotne skutki).
* Fortissimo – ogólny mugik, powiększa stworzenia.
* Hymn Żywiolów – nadświatowy mugik, daje stworzeniu możliwość panowania nad wszystkimi 4 żywiołami.
* Pieśń Surowości – podświatowy mugik, ataki ogniowe stają się bardzo brutalne, a dodatkowo ten mugik daje możliwość wykonywania potężnych ataków powietrznych.
* Pieśń Wściekłości – podświatowy mugik, zwiększa ataki ogniowe stworzeń do granic wytrzymałości, może się wydawać jakby one płoneły żywym ogniem.
* Pieśń Odwrócenia – nadświatowy mugik, powoduje zamianę miejsc stworzeń z atakowanego na ofiarę i odwrotnie.
* Melodia Mirażu – mipediański mugik, powoduje powstanie iluzjonistycznych odzwierciedleń stworzeń.
* Pieśń Duplikacji – deniański mugik, wytwarza kopie stworzeń.
* Fanfary Zanikania – mipediański mugik, daje możliwość stania się całkowicie niewidzialnym.
* Decreszendo – ogólny mugik, kurczy stworzenia.
* Diminuendo – ogólny mugik, pomniejsza stworzenia.
* Interludium Consecvencji – ogólny mugik, miesza ataki przeciwnika.
* Niezgoda rozbrojenia – podświatowy mugik, uszkadza i niszczy bronie przeciwnika.
* Pieśń Rzażącej Gwiazdy – ogólny mugik, daje możliwość oślepiania przeciwnika oraz jest dobra na czasowe zablokowanie niewidzialności mipedian.
* Działo Ciężkich Ofiar – podświatowy mugik, odbiera przeciwnikowi 20 punktów życia.
* Pieśń Geonova – ogólny mugik, łączy w sobie elementy wody i ziemi.
* Geo Rozkwit – ogólny mugik, przywraca utraconą energie oraz daje moc ziemi.
* Powtórka Mugika – nadświatowy mugik, przywraca utraconego mugika.
* Translocacja – nadświatowy mugik, przenosi stworzenia z jednej lokacji do drugiej.
* Pieśń Wizji Przyszłości – ogólny mugik, daje możliwość widzenia przebłysków przyszłości.
* Decompozycja – ogólny mugik, rzucony na daną ofiarę powoduje nieustanny koszmar strachu (jeden z najbardziej podstępnych mugików, powoduje również to, że to co straci ofiara zyskuje ten kto ją rzucił czyli przejmuje jego odwagę, mądrość, szybkość i moc).
* Niebrzmiące nuty – ogólny mugik, powoduje pomieszanie wszystkich lokacji.
* Refren Odmowy – działa tak samo jak refren zaprzeczenia.
Jak czegoś nie ma, to piszcie na GG lub PW.
Offline